26 Temmuz 2011 Salı


dün gece tekrar Juno yu izledim. izlerken hem güldüm,hem şarkıların güzelliğine kapıldım hemde ağladım. bu aralar biraz hassasım. juno nun güçlü oluşuna hayran kaldım,ailesine sahip olduklarına.
sonra o doğum sahnesi.n zaman doğum sahnesi izlesem ödüm patlar kendimi  orada düşünürüm derin nefes alıp veririm.çok korkarım.

bugün terkos a gittim. öyle sıcaktı ki.bayılmadığıma şaştım.bu sıcaklar yüzünden istanbul da eve tıkılmak istemedğimden dışarıya çıkıyorum çileli ama eve tıkılmaktan iyi.

en sevdiğimse çift katlı otobüslerin en önünde oturarak köprüyü geçmek.denizi izlemek dünyanın en güzel aktivitesi. boğaza yakın evlere bakıyorum.sonrada taksime kadar hayal kuruyorum.

terkosda pek şey bulamadım.yani buldum ama elim kolum daha dolu eve döndüğüm zamanlar olmuştu. yinede kötü sayılmaz.

sonunda blazer ceketime kavuştum.çok mutluyum.bu aralar pek geziyorum aman nazar değmesinn :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

inanılmaz biçimde ben de aynı gece, aynı filmi izledim. buraya girip bunları okuyunca bir tuhaf oldum, bir etkilendim :) en çok sevdiğim laflardan biri, juno'nun filmin sonunda, sevgilisi için ''o benim makarnamın peyniri'' demesidir, ne güzel özetler hissiyatını.

Gizem Dalyan dedi ki...

simdi okuyunca burada benim de izleyesim geldi tekrar. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...