2 Temmuz 2011 Cumartesi

günler sonra gelen internet

n zamandır internete giremediğimi ben bile hesaplayabilmiş değilim.o kadar sıkıldım ki.tam bir ev kadını oldum.okul açıkken ev kadını olmak istiyorum derdim yoğunluktan.ama bu duruma bir de internetsizlik eklenince aman allah.bu nasıl bir işkence tarif bile edemem.

birkaç hafta öncesinde bodrumdaydım.bu yarı tatilim kimine göre enfes kimine göre tatil bile olmayarak adlandırabilir haldeydi. ben çocukken tatillerim daha kısa sürerdi ama inanılmaz olurdu. o 1 hafta ya da 15 gün bana tüm sene yeterdi hatta hayalleri bile kurdururdu. hep çocuk kalmak öyle zor şey ki.

girer girmek hesaplarımın bulunduğu sitelere girdim.sitelerden birinde bir hayvan barınağı ile ilgili bir haber var.insan olduğuma utandım.cinslerimden nefret ettim.

bazen her şeyi görmemek,uzaktan bilmek insanı daha mutlu ediyormuş.ne garip değil mi ? yazının başında internetsizlikten ağlayan ben, şimdi de internetin insan ilişkilerini sabote ettiğini yazıyorum.
gözünüzün görmediği şeyler daha az sıkar canınızı bu yüzden bazı şeylerden uzaklaşmak en iyisi,huzur vereniymiş.

2 yorum:

EvA dedi ki...

çok sıkılmış olabilirisn ama bodrum kulağa çok hoş geliyor :)

banu bilgi dedi ki...

pek parlak bir tatil değildi. daha iyilerinide geçirmiştim aynı yerde sanırım ondan kaynaklanıyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...