12 Temmuz 2011 Salı

hepi börttey



İstanbul a geç geldiğim için ailemle doğum günümü bir süre gecikmeyle kutladım. ama çok hoş geçti.onlar için birkaç yemek yaptım.onlarda benim için.sevdiğim kuruyemişler,şekerlemeler ve pasta alındı.

bir sürü mum vardı defalarca dilek diledim ve üfledim.birkaç kez daha yakıp mumları üfledim. uzun zamandır geçirdiğim en iyi doğum günümdü. her şey bir yana doğum günümde pasta olmasını ve mum üflemeyi çok severim. ben küçükken eve her pasta alındığında bana doğum günü yapardık.bu yüzden bu segim sanırım. birkaç yıldır kötü ve normal bir günden daha renksiz geçen doğum günlerim aksine bu ilaç gibi geldi.
birkaç snaiyeliğine de olsa mumları üflerken doğum günümmüş gibi hayal edip mutlu oldum.

doğum günü yaklaşanlar için umarım mutlu olacağınız bir gün geçirirsiniz diyorum :)

http://fizy.com/s/1l4hdh

4 yorum:

nar..* dedi ki...

Doğumgününde yanında olmama rağmen sana bir renk veremediğim için öyle buruk ki içim, şimdi öyle şekerli gülüşünü okuyunca, gökyüzüne balonlar bırakmak istedim; kırgın olan ne varsa uçursunlar diye. Sen hep mutlu ol, böyle üfledikçe çoğalan, çoğaldıkça renklenen, renklendikçe gerçekleşen dileklerin olsun. Seni çok seviyorum.

banu bilgi dedi ki...

canımm. snein yazdığın her kelime renk veriyor bana.öyle güzel dileklerin sözlerin var ki benim için bende snei çok seviyorum. minik mor kalpler yolluyorum sana

Hasan Şeker dedi ki...

Her şey aklıma geldi de , sana pasta almak aklıma gelmedi. Öküzlüğüme ver yarim. Seni seviyorum.

bayan hiçkimse dedi ki...

senin adına sevindim:))
doğum günün kutlu olsun o zaman :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...