31 Temmuz 2011 Pazar

the holiday


izlediğim filmleri genelde uzun aralar geçmeden bir daha izlemem ama bazı filmler var ki dayanamam izlerim.
the holiday aslında 2006 yapımı bir film kimbilir kaçıncı kez izliyorum.kim ne derse desin romantik komediler beni mutlu etmekle beraber iyi hissettirir. romantik komedilerde beni ağzım kulaklarımda gülerken bulabilirsiniz. o hayal dünyasındaki hayatlara hikayelere bayılırım.kendimi onlar yerine koyarım müthiş bir mutluluğa kapılırım. film bitince derin bir nefes alır gerçek hayatıma geri dönerim. ama romantik komediler kesinlikle hayal dünyamı renklendirmemi sağlayan en eğlenceli ve antidepresan film türüdür :)
o filmlerde olmak istemezdim diyemem :)

şarkısız olmaz :)

1 yorum:

seaofmls dedi ki...

bu film benim de vazgeçilmezim. Kim hangi filmi seversin dediğinde ilk aklıma gelenlerden:) insanın içini ısıtıyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...