18 Temmuz 2011 Pazartesi

Rehab



gerçekten de rehabilitasyona ihtiyacım olduğunu düşünmeye başladım. en sevdiiniz yerler artık sizi üzüyorsa bir problem var demektir.
benim de problemlerim var.bu ara hiçbir yeri istemiyor canım.farklı bir yer bulmalıyım orada huzurla ağlamalı birileri saçımı okşayıp dinlemeli beni. bir çok şeye ihtiyacım var. en başında düzgün kararlar almalıyım. önümde bir süreç var, korkuyorum.
biri beni gelip alsın rahabilite etsin ve bıraksın. 1 güne bile razıyım.
bazen hayat cılız biri olsada arada boğazını sıksam diye düşünmüyor değilim.



http://fizy.com/s/1qtobd

2 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

herkesin böyle dönemleri olur. sıkma canını. seni rehabilite dicek olan yine sensin.
-
hemera

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...