21 Temmuz 2011 Perşembe

Tatil Planı


kendi kendime bir tatil planı yaptım .ağustos ayında izmir e gitmeyi planlıyorum.hem bazı eşyalarımı eve bırakıp bazılarını almak için hemde tatil yapmayı planlıyorum.
ama
önce izmir i yaşamak istiyorum. izmir i görmek,gezmek,kahvaltı yapmak hiç bilmediğim yerlerine gitmek. sonra arkadaşlarla görüşmek ve ardından hiç görmediğim yerlerinde birkaç gün kalmak. en çok istediğim yerse çeşme ılıca.orası gerçekten de hayalim.
eğer bu düşüncemi uygulayabilirsem sanırım her şeyi uygulayabilirim hatta yakar geçerim :)
şimdi haritalar kilometreler ve kalınacka yerler beni bekliyor :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

seni yürekten destekliyorum. yap bunu, mutlaka ve kendin için yap. yollar insanın kendi içinde varlığını unuttuğu pek çok şeyi geri verir, hatırlatır, gerekiyorsa da unutturur. yollar iyi gelir peluşum. haritalar seni bekler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...