17 Temmuz 2011 Pazar

uzun zamandır bloga yazamadım. zor günler geçiriyorum. her şey üst üste geliyor. enerjim tükendi. sonsuza dek tazikli akan bir duş başlığı altında kalmak istiyorum.

çok uzak olmayan ama çok da yakın olmayan bir tanıdığımı kaybettim onca olay üstüne.beklenmedik bir ölüm kan dondurucu oluyor.

O 'nun yakınlarına bakıyorum. bir sevdiği,kocayı,babayı kaybetmek. öyle szor ki herkes için. düşünüyorum korkuyorum.insanların bir kısmı güçsüz ama ben en yakınlarımdan birinin kaybıyla çökebilirim.beni biri tutup kaldırmadığı sürece orda yığılı durabilirim. ödüm kopuyor birini kaybetmekten.ilk kez bir şeylerin boğazda düğümlenmesi hissini anlıyorum.

hayat kimi zaman çok zorlaşıyor. okunulan dua diğer kayıplarımı hatırlatıyorum. gözüm yaşlı yüzüm düşük farklı bir kıyafetle aynı şeyi yaşıyorum. kanımın çekildiğini hissedebiliyorum.

eğer bir Tanrı varsa ve benim iyiliğimi istiyorsa ona yalvarıyorum beni sevdiklerimden ebediyen koparmasın dayanma gücü bulabilene dek.

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

ben de bunu hep dilerim ama aslında hayat insana çok fazla sürprizle karşılık veriyor. Her olan bir nedenle oluyor, belki de öyle değil ama bilmiyorum. Yazıyorum öyle, dinleme beni tek diyebileceğim Allah eğer varsa, geride kalanlara sabır versin, güç versin çünkü en çok ihtiyaçları olan bu sanırım, yeniden hayata devam edebilmek için.

banu bilgi dedi ki...

evet kesinlikle dayanma gücü ve sabır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...