8 Temmuz 2011 Cuma

vee İstanbul

İstanbul'a gelmiş bulunmaktayım.süper bir yolculuk geçirdim İzmir den buraya kadar yanım boştu yayıldım tek sorun midemdi şimdi iyi :)

gitgide kararan bir kedim var.önce bana kızgındı geldiğimde pek umursamadı sadece kokladı.akşam eve geri döndüğümde koşup bacaklarıma atladı,bana iş yaptırmamak için zıp zıp zıpladı.ve muhtemelen de sabaha karşı yanıma girip uyucak. minik şapşalım artık kocaman ama yinede o benim miniğim. aman nazar değimesin tütütütü. :)

gelir gelmez bana ayrılan sevimli tişörtlerin yakasına hemen bir kesme işlemi ve ufak tefek şeyler uyguladım. en son modifiye ettiğim bikiniden sonra  güvenim geldi diyebilirimm :)

ailemle uzun bir aradan sonra beraber olmak enfes.anane yemekleri , kucaklaşma,fırlama  kuzen.

daha trafiğine karışmadığım için her şey yolunda yakında tekrar yazacağım.şimdilik bu kadar :)

iyi tatiller,mutlu yüzlerr :)

2 yorum:

EvA dedi ki...

otobüste benimde midem kötü olur ama herşeye rağmen yolculuklar güzeldir..Özellikle de istanbul yolculuğu ..:D:D

banu bilgi dedi ki...

evet normalde alışkınımdır ama bu sefer biraz problemli geçti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...