13 Ağustos 2011 Cumartesi

1 hafta

zorlu bir hafta sonunda bilgisayarım tamirden geldi. garip bir koşuşturma içinde geçmesine rağmen güzel bir hafta geçirdim.ilk zamanlar bilgisayarsızlık ufak titremeler halinde belirdi.

tabiki bu haftam alışverişsiz geçmedi.yine çok ucuza pek güzel şeyler aldım.

jackie collins in hollywood kadınları kitabını bitirdim.
eskiyen telefonumu ojeyle boyadım.
yeni kararlar aldım.
kendimi güçlü hissettim.
mutlu ettim mutlu edildim.
bol bol kardeşlerime hediye aldım.
sabahları haziran gecesi izledim.
kedimle bol bol vakit geçirdim.
bol çizgi film izledim.
istanbuldaki son 2 haftamı bir plana sığdırdım.

ama en çok dinlediğim bu şarkı içime işledi.

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

e güzel olmuş be Banu.

banu bilgi dedi ki...

iyice alıştım artık internetsizde eğlenip mutlu olmaya.bende çok sevdim aslında bu bir haftayı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...