15 Ağustos 2011 Pazartesi

alışveriş çılgınlığı

pis bir illet alışveriş.içine içine çekiyor insanı doyumsuz yapıyor.bende bu canavarın kurbanıyım ama tek farkım aynı ürünleri çok uygun fiyatlara bulup almam ve kredi kartı kullanmamam sanırım.
kredi kartıda başka bir illet.
istanbulda son 2 haftam.aslında bir sürü şey aldım ama sanki hiçbir şey almamış gibiyim.sanırım bavul hazırlarken ortaya çıkacak her şey.yarın alışveriş duraklarımın son durağında olucam salı pazarı.
birçok enfes şey almışlığım var oradan uygun fiyata.yine birkaç bir şey bakacağım beğenirsem son alışverişimi yapacağım.

kendime ufak çaplı bir ekonmi planı hazırladım.paramı bitirmiyim diye o plana göre hareket edip ekonomimi güçlü tutuyorum :p  fotoğraf makinemin kablosunu odamda kaybettiğim için aldıklarımı fotoğraflayıp paylaşamadım.

dip not : kesinlikle ucuz alışveriş için kurtköydeki viaporta gitmelisiniz.özellikle mangoya.

2 yorum:

EvA ♫ dedi ki...

hiç olmazsa ucuz bulup kredi kartı kullanmıyormuşsun buda iyi :)

banu bilgi dedi ki...

evet ya kredi kartından çok korkuyorum. gerçektende ocağa incir ağcı dikiyor :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...