4 Ağustos 2011 Perşembe

bu adam gitti gider


demir demirkan şarkısı başlık olsa da buradaki asıl konu teoman. asparagas olmasını diliyorum ama değil. işte burada duyurmuş teoman bırakıp gideceğini.teoman aslında hep bu mehmeturgut un fotoğrafladığı o adamdı.
o şarkı sözleri. yaptığı hiçbir taşkınlığı görmememe yetecek kadar iyiydi. kimbilir kaç kez şarkılarıyla kendimden geçip hayaller kurdum.o kış günlerinde okul yollarını eğlenceli hale getiren o adam şimdi gidiyor müziği bırakıyor.olacak şey mi ? ne yazacağımı bilemiyorum.panik içindeyim. müzik dinlemekten sıkıldığım anda teoman koşardı imdadıma.mp3 teomanla dolar taşardı ve ben hayaller kurarark kendime gelirdim. şimdi olana bak.. son daikaya kadar bunun asparagas ya da pr kampanyası olmasını diliyorum.

ben bu şarkıyla çok hayaller kurdum.uzun saatlik yolculuklar bir çırpıda geçti.başım cama yaslıyken hep gülümsedim denize doğru.

1 yorum:

Anıl Kıral dedi ki...

Türkiye rock müziği büyük darbe aldı, ve hala giderse gitsin ya üzülmeyin bu kadar diyenler var. Müzikten anlamayanlar.
Herkes ama herkes elbet bu adamın bir şarkısını ezbere biliyordur. Hatta birden fazla. Böyle bir adamı kaybettik işte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...