20 Ağustos 2011 Cumartesi

don't worry,be happy


kendime huzurlu bir gün hayal ediyorum. koyu renk yfak bir iskele.rahat bir şezlong.hasırdan ufak bir şemsiye.biraz müzik.dalgalı bir deniz.biraz rüzgar.tonbalıklı sandviç.birkaç meyve.bol soğuk su.tek başıma insandan uzak bir yerde sakin ve serin bir gün benim için huzur getirecektir.

insanlar mı aptal ben mi bilemedim.insan ilişkilerinde hep vermemek gerek.insanlar bencil ve kırıcı kadını erkeğiyle. insan ilişkilerinde bir parça bencil olmak daha az kırılmada yarar sağlayabilir.

http://fizy.com/s/1ofx0v

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

hak edene cömert olmak lazım ya da herkese cömert olup üzülmemeyi başarmak.

banu bilgi dedi ki...

ince çizgiler var arada ama ben hep o çizgiyi kaçırıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...