29 Ağustos 2011 Pazartesi

hop oradayım hop şurada

bugünüm çok  hızlı geçiyor. birkaç saat sonra 24 saat içinde 3. farklı şehire gidiyor olucam. gezelim görelim programları gibiyim. ekspres otobüsler gerçekten ekspresmiş bunu kanıtladı.6 saat 15 dakikada istanbuldan izmire geldim yollar bomboştu.sadece bir kaza yapan araba gördüm onda da umarım kimseye bir şey olmamıştır. emniyet kemeri hayat kurtarır.
sanırım sadece 3-4 saat uykum var ama kendimi biraz yorgun hissediyorum. eve geldim bavulumu boşalttım sonra topladım hatta blog bile yazacak vaktim var otobüs saatime kadar :)) anneme arayıp raporumu da verdim :)
vakum torbalarım yalan oldu hiçbir işe yaramamakla birlikte düzenli ve katlı koyduğum her şey kırış kırış. :/
birinin yanında olabilmek için diğer birine veda etme olayından nefret ediyorum ama hep öyle oluyor.


sanki yeni sevgili olmuşuz da ilk kez görüşecek kadar heyecanlıyım.sanırım uzun süre farklı şehirlerde kalmak özlemi doruk noktalarına çıkartıyor.
sanırım şimdilik bu kadar herkese tekrar iyi bayramlar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...