25 Ağustos 2011 Perşembe

kara bahtım kör talihim

bir günde bir sürü post girerken bir anda ortadan kayboldum. nedeni tabiki midem. insanlar 1 tl lik döner yiyor,at eti,eşek eti yiyor her şeyi yiyor turp gibi maşşallah.ben bilinmiş bir yerde minik bir lahmacun yiyiorum ve hastanelik oluyorum. bende bu şans bu baht bu mide. eğer bir gün mide aldırma ameliyatı falan çıakrsa olmayı ciddi ciddi düşünüyorum.
istanbuldan geldiğimden beri hastalıklar peşimi bırakmıyor. önce bayılma olayı ardından da bu zehirlenme.
bahtsız bedevi bile benden faha bahtlı sanırsam.
bazen öyle yoruluyorum öyle bitkin düşünüyorum ki hastalıklardan ölsem daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum. şimdi herkes bana kızacak haklısınız da.en ufak şeyde böyle düşünmek ne hadsizlik.ne kendini sevmezlik ama hastalıklardan öyle bitkin ve zayıf düştüm ki bazen dayanma gücü bulamıyorum kendimde.
istanbul da son 4 günüm ve ben daha fazla hastalanmamak için dua edip dilek diliyorum.

3 yorum:

yiğit alper dedi ki...

daha iftar bile açamadık ne son 4 günü?

Aslısın dedi ki...

geçmiş olsun canım, bünye düşünce hep arka arkaya gelir, umarım bu son olur ve güçlenirsin.

banu bilgi dedi ki...

yiğitt evet ya ben hastalıktan kafamı kaldıramadığım için çıkamadım bir evden.ayrıca şeker hasan tüm yaz boyunca daha yeni yanına gidiyorum diye çok kızıyor. emir büyük yerden :P

aslısıncığım teşekkür ederim.öyle zor günler ki :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...