18 Ağustos 2011 Perşembe

last day first day


İstanbul da son 10 günüm.
kafam karmakarışık.sevinç,korku,umutsuzluk,mutluluk.hepsi bir arada.
içimden dilekler dileyip dualar ediyorum lütfen üzülmiyim diye.
aslında yıpranıklığım hala devam etmekte.
bu halim tam da şöyle anlatılabilir : "saçınızı kırıklar yüzünden kestirirsiniz sonra bir de boyatırsınız. ama tüm işlemlerden sonra ne kadar kesilirse kesilsin kesinlikle birkaç kırık saç kalır içinde. "
işte bende öyleyim.bazılarını hallettim,üstünü boyadım ama geriye kalanlar.
endişeliyim biraz korkuyorum ve aslında bir parçada umutsuzum.
her şey bu kadar berbat değil elbette.mutlu olduğum şeylerde var hayatta.
yinede küçüçkken bu kadar çok büyümeyi istemeseydim diyor insan.o kadar da güzel bir şey değilmiş.
büyüdükçe daha kolay kırılıp daha zor onarılıyor.

dinlemeden olmaz



2 yorum:

Aslısın dedi ki...

Büyüdükçe güçleniyoruz da, bir kaç kırıkla saçlarımız hala güzel görünebiliyor mesela. İyi şeyler düşün.

banu bilgi dedi ki...

haklısın kırık saçlarla değil de sağlıklılarla ilgilenmek lazım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...