26 Ağustos 2011 Cuma


yeni ve yarı sağlıklı bir güne başladım.gecem berbat ve çok hasta geçti ama sabah daha iyiydim.hastalıktan mıdır nedir sabahın köründe uyanıyorum.hemen kahvaltı  yapıp doktora gittim. daha zehirlenmenin üzerimdeki etkisini atlatamamışken bir de grip oldum. sanırım son 1 aydır çeşit çeşit hastalıklar kapımı çalıyor.
sanırım istanbul bana yaramıyor hemde hiç.
istanbulda son 3 günüm. halledilecek birkaç iş var.bavulumu hazırlayacağım,saçlarımı kestireceğim.bunca tantanadan sonra onlarında değişikliğe ihtiyacı var.
kapanmayan bavullar için sonunda bir çözüm buldum.
vakumlu poşetler.6 tane aldım.bavulumla yer açacakalrı konusunda hiçbir şüphem yok. sonunda kapanan yarı hafifi bir bavul olacak diye umuyorum.
ajandam bitmek üzere bitince kararlaştırdık en baştan okuycaz.(yanımdan hiç ayırmadığım aklıma geleni yazdığım minik kurtarıcım )
aslında uygun fiyata birçok şey aldım ama fotoğraf makinemin kablosunu kaybettim evin içinde bu yüzden paylaşamıyorum.
sanırım şimdilik bu kadar. hasta olmamanız ve güzel tatil geçirmeniz dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...