27 Eylül 2011 Salı

2 gün 2 serum

en son pazar günü girdiğim posttan sonra başıma neler geldi.bugün sağlıkla gözümü açabildim.
pazar günü zaten kötü olan midem pazartesi sabahki dersimden çıkartacak kadar kötü oldu. dersten çıkıp hemen eve gittim. evde durum daha beter bir hal aldı.yediğim midemde durmaz hale gelinceye kadar dayandım ama nafile.son çare yine acil oldu.
sanırım izmir'in en boktan acil servisine gittim. bir üniversite hastanesi olan 9 eylül'ün acil servisinin tırtlığından bahsedeceğim biraz.
pazartesi çok kötü olunca artık gözü karartıp gittik hastaneye. doktor! denen o tepeden tırnağa mor giyinmiş bayana şikayetlerimi anlattığımda e bir şeyin yok dedi. reflüm olduğunu sorunca reflüdendir dedi.mide bulantısı için serum takın bari deyince serum takmak aklına geldi. serumun takılması da ayrı bir cümbüş. sanırım son sınıf öğrencisi olan beybiler birbirinin üzerine attılar bu görevi. neyse ki cümbüş bitti de bilen gelip taktı.
neyse bir şansla taburcu oldum 1 - 1.5 saat içinde. akşam evde yalnız kalamayacak durumda olduğum için arkadaşımda kaldım. akşam her şey güzeldi .midemi dizginlemiş huzura ermiştim.
sabah gözümü açmamla her şey yeniden başladı. bu sefer şifa nın polikliniğine gittik. önce doktor muayne etti. ardından gıda zehirlenmesi  teşhisiyle bugünde bir serum yedim.
izmirin en iyi yerlerinden birinde yemek yiyip zehirlenen bir ben varım herhalde. mide mide değil hassas dedektör. 3-4 gün sadece patates ve yoğurtla beslenip su ve emedur takviyesi yapacakmışım.
şükürler olsun ki şuan iyiyim.

ortadan kaybolduğum süre içinde fiziksel olarak bunları yaşadım. bunların 2 katı kadar da ruhsal bunalım yaşadım.

4 yorum:

Şiv'a dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Üniversite hastahaneleri iyi olur derler bir de. Peh!

banu bilgi dedi ki...

çok teşekkür ederim.devlet hastanelerinde iyiyi bulmak şans sanırım.

Mia Wallace dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun!

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...