4 Eylül 2011 Pazar

bir süredir bloga ne girebiliyorum ne yazabiliyorum.geçenlerde çarçabuk hemen bir önceki postum olan videoyu paylaştım. burası çok sıcak ve kalabalık.denize daha bir kez girebildim.yapılması gerekenler olduğu için onlara yoğunlaşmak zorunda kaldık.
tabi ki sıcak ve kalabalık yine  hasta ediyor beni.dün yine bir kalabalık,sıcak ve yorgunluk 3lüsünü buldum mu affetmedim ve hasta oldum.
artık kendimi biraz daha geri çekmeyi planlıyorum en azından gerçekten sağlıklı ve öksürmeyen biri olana dek.
internet başında çok zaman geçirmiyorum.aslında hiçbir şeyde çok zaman geçirmiyorum. dün 2 tane film izleyebildik sadece.zombieland ve soul kitchen. ikisi de güzeldi eğer vaktiniz olursa izleyin derim.
başka yazılacak kadar süpersonik bir durum yok buralarda.

umarım güzel bir bayram tatili geçirmişsinizdir.

http://fizy.com/s/1l6b61 

1 yorum:

Halil dedi ki...

blog gezintisinde rastlar profiline. Ziyaret sebebi bi kısım aynı bölge insanı oluşundan diğer bütünü yorumundan etkilenme. Bu kaydın ile ilgili yorumu konusu hastalık ve film. "Aynı gün hastasıyız" Dün arkadaş ile telefon görüşmesinde hastalığın nedenin doktorun üşütmüş olduğunu söylediğinde alay konusu olur bir süre. "yaz sıcağında mı!" Film hakkında Zombieland 2011 bahar dönemi keyifler izlediği arşivine eklediği, Soul Kitchen ise 2010 izlenme yılı dönemini hatırlamadığı arşive eklemesi şimdi. Sayende.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...