22 Eylül 2011 Perşembe

İFW ' den sanal notlar

İstanbul Fashion Week'e çoğumuz gitmek istedi ama bazı nedenler dolayısıyla gidemedik.
bende fotoğraflarla takip etmeye çalıştım ama yinede defileleri izlemek gibi olmuyor diye kara kara düşünürken markafoni'nin blogunu gördüm. defileler 10-15 dakikalık parçalarla ayrılmıştı.

Şuana kadar  ; Gamze Saraçoğlu (ki favorim ) , Tuvana Büyükçınar , Cengiz Abazoğlu , Koton , Studio Kaprol  
defilelerini izleyebildim. Daha izlenecek en az bunlar kadar defile var.

Bunlar İFW 'nin en iyi ayakkabıları

İFW 'nin sokak modası


moda ayrı bir zevk benim için.rengarenk giyinmek , neon renkte ojeler ve ayakkabılar ,çantalar. sanırım bu birazda tutku. izlemek,kumaşlara dokunmak bile bir başka haz veriyor. ne kadar çok çeşitli stil görsem bir yenisini görmek için daha da çok hevesleniyorum. renkler , giyinmek sanki bir rahatlatma ritüeli benim için.
daha yeni şeyler öğrenene kadar en yenileri bu. :)

şimdiden iyi hafta sonları  :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...