15 Eylül 2011 Perşembe

lanet olsun içimdeki okuma sevgisine

şuan okulumdan nefret ediyorum. ders seçme günü sistemi yeniliyorlar bir  de deneme yapıyorlar sonra site çöküyor. bense izmirde bile değilim.olağanüstü bir durumda hemen toplanıp gitmem gerekecek.
resmen bunaldım. 1 gün yaşadığım tatilim burnumdan geliyor şuan.

keşke hiç bu okulu tercih etmeseydim.daha iyi okulları seçebilecekken bu okula gelmem tamamen mallığımdandır. ilk kez okulu bırakma fikri bu kadar tatlı ve mantıklı geliyor.
bu konuyu ciddi ciddi düşüneceğim sanırım.

derslerim sağolsun okuduğum bölümle uzaktan yakından alakalı değil.belki seçmeliler. daha 2. sınıfa başlayacağım hiçbir şey için geç değil.

tanrım lütfen hayallerimi gerçekleştirebilmek için bi kapı aç bana.

2 yorum:

Moiraine. dedi ki...

sabahtan beri bakıyorum ekrana bad request diyip duruyor.

ayrıca tabii ki hiçbir şey için de geç değildir ama bir kapı kapanırken diğeri de açılır unutma :)

Mia Wallace dedi ki...

yaa :(

üzülmee.. umarım her şey dilediğin gibi oluur!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...