7 Eylül 2011 Çarşamba

tatil güncesi vol.2

bu başlıkla bu yazıyı bu kadar çabuk yazabileceğim asla aklıma gelmezdi. muhteşem bir yer keşfettik.öyle heyecanlıyım ki. hastane için gittiğimiz muğla da beklememek için tavsiyelere uyduk ve akyaka ya gittik. mrmarise giderken marmarise 20 km uzaklıkta bir belde akyaka. ama enfes. ne çok gelişmiş ne gelişmemiş.çoğunlukla turistler var. çoğu yerde kredi kartı bile geçmiyor öyle bakir bir yer. otopark ücreti 3 tl. yiyecek ve içecek fiyatları gayet normal.apartları dışarıdan enfes gözüküyordu. yemyeşil bahçeler içinde kedili köpekli.pek sakin tatlı bir yer. orada apple house adında bir yere oturduk. öyle hayaller kurdum ki tek kelimeyle enfesti.
otruduğumuz yerde çıt bile çıkmıyordu tamamen kafanızı dinleyebileceğiniz bir belde. tatlı bungalovlar vardı. insanlar sevecendi.
dediğim gibi bilinçli gitmediğimiz için yanımızda ne mayolarımız ne de fotoğraf makinesi vardı.ama kararlıyız fotoğraf makinemizle tekrar gidicez.

gittiğimiz mekanın menüsünden birkaç tatlı söyledik.tatlıları yokmuş.ben emen hayallere daldım. onlara çeşit çeşit tatlılar yaptığımı hayal ettim. hayatımı hayal ettim.
1 saat kalmamıza rağmen kendimi şuan mutlu hissediyorum.sanki huzur yüklendim.olur da yolunuz marmarise düşerse  akyaka ya uğramadan geçmeyin.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...