14 Eylül 2011 Çarşamba

tatil güncesi vol.3 (en eğlencelisi)



bir haftayı geçkin süredir bodrum da olmama rağmen tatilim neredeyse dün başladı. sabah 1 saat güneşlendim.ne zaman güneşlensem kendimi gerçekten tatilde hissediyorum. güneş kemiklerimi ısıtınca bir yandan da deniz kokusu.
tabi öğle güneşinden kaçmak lazım.o saatlerde güneş tehlikeli ve sağlık emici.

öğleden sonra şnorkel takımlarımızla denize girdik.ben hem suyun altını görüp hemde nefessiz kalmamanın verdiği mutlulukla balıkların üstünde yüzdüm,onlara el salladım ,ojelerimi gösterdim.
tahmin bile edemeyeceğiniz şekilde kendimi balıkları izleyerek yüzmeye kaptırmışım.sadece aşağıya bakıyordum ki bir anda bir şeye çarpıp çığlık çığlığa bağırmaya başladım. o an aklımdan geçen çarptığımın vatoz falan olduğuydu. şnorkelimden çığlık sesleri yükselirken kafamı kaldırdım ve çarptığımın aslında bir duba olduğunu gördüm. dubalarla kıy arasında baya mesafe var nasıl kaptırdıysam oraya kadar gitmişim.tabi bu baya komik bir anı olarak bizimle sonsuza dek kalacak.

akşam ise bodruma indik.geldiğimden beri ilk kez iniyoruz.artık sakinleşmiş tadı daha çıkarılabilir halde.kalabalığı pek sevmeyen biriyim. önce sünger de yemek yedik. sonra sahilde yürüyüp kitapçıya gittik. 3 kitap aldım içlerinden biri fono nun 6 dilde konuşma kılavuzu. ardından delmar a gittik orda pretty woman diye bir şey içtim müthiş değildi ama sevdim. konuşma kılavuzumun verdiği heyecanla italyanca ve fransızca cümleler okudum komik aksanlar yarattım. aslında baya eğlendik.ardındansa bodrumun en en en gereklisi ve gidilesi yeri veli bar a gittik. can ceyhun yine ve yeniden enfes ve çok eğlenceliydi. eğer bodruma gelirseniz veli' yi es geçmeyin asla.

anlayacağınız dünüm aslında çok güzel geçti.

bugünde nostalji günüydü. lou bega dinledik.resmen çocukluğumdan bazı sahneler canlandı kafamda. yarn nostalji parçalarımı paylaşacağım.

şimdi iyi geceler şarkısı klikklik

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...