17 Eylül 2011 Cumartesi

tatil güncesi vol.4

bir haftayı geçkin süredir bodrumdayım ama kendimi tatilde hissettiğim 1. günüm şu  yazımda anlattığım gündü. bugünü ise tatilimin 2. günü ilan ediyorum.

şuan balkondayım baya rüzgarlı burası.sandalyemi havlularla ekstra rahat hale getirdim.ayağımı uzatacağım rahat bir sandalyem daha var. sırtıma ufak bir pike örttüm rüzgar çarpmasın diye. bir çikolata yedim,gülümsedim. başımı biraz sağa çevirdiğimde denizi izliyorum.
en sevdiğim dizilerden biri olan the big c izledim. şimdi yerimden hiç ayrılmadan filmler izleyeceğim. belki birkaç dilim kek yerim.

planım annie hall,factory girl ve coco chanel in filmlerini izlemek şimdilik.

arada bir durup gözlerimi kapayıp denizi dinliyorum sonra birkaç hayal kurup kaldığım yerden devam ediyorum. bugünü sevdim.kendimi iyi hissediyorum.
kalabalık arasında yalnız hissetmekten daha iyi yalnız olmak. kendimi 3. şahıs hissedebileceğim kadar bile insan yok şuan çevremde.

şimdi şarkı zamanı tıktık. şarkıyı açın gözlerinizi kapatın şarkı boyunca. ben gözümü kapadığımda denizin ortasında bir deniz yatağı üzerinde hayal ediyorum kendimi.su kendimi iyi ve ılık hissettirecek sıcaklıkta. parmaklarımı suya değdiriyorum sanki hiç bitmeyecek bir çikolata kadar güzel bir hayal.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...