3 Ekim 2011 Pazartesi

düğün dernek

bu aralar blogdan uzak kaldım.neyse ki sağlık sorunlarım bitti. 2 hafta sonra erkek arkadaşımın abisi evleniyor.yani tatlı düğün telaşı var başımızda. bodrum düğünleri bir değişik baya ağır ve teferruatlı. bu hafta sonu ağırlık diye bir şey var. ağırlıkta deveyle kız evine çeyizler gidiyormuş . düğünde ise gündüz oğlan ve kız evinin evlerinde yemek veriliyor. ama öyle 10-20 kişiye değil tüm tanıdık tanımadıklar gelip yemek yiyor rakısını içip gidiyor. akşamında da balo tarzı düğünler oluyor. baya karışık adetleri var bodrum'un. davetiye olayında ise davetiyeyle birlikte birde okuntu adı verilen davetiyeler veriliyor. bu davetiyeler havlu,gömlek,bluz,parçalık kumaş ... gibi şeyler oluyor. daha yakınlara okuntu biraz daha uzaklara ise davetiye veriliyor. o kadar çok okuntu sardık ki o okuntuların 4/1 i kadar akrabam yoktur benim bunu anladım.
anlayacağınız baya telaş var. üstelik cuma bodruma gidip pazar dönüyoruz.bu 3 hafta
sonumuz böyle geçeceğe benziyor. şimdilik bu kadar. ağırlığı detaylı anlatabilmek için bu hafta sonu bol fotoğraf ve video çekicem :)



bu sabah izlediğim sevimli cimcimenin videosunu paylaşarak bitireyim :)

1 yorum:

aysun dedi ki...

mutluluklar diliyorum evlencek olan arakadaşlara ...zor bir süreç bekliyor onları ama tatlı ...dilerim çok çok mutlu olurlar..

bu arada videoda ki kıza hasta oldum paylaşımın için tşkler :)) iyi eğlenceler sana ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...