27 Ekim 2011 Perşembe

küllerimden doğuyorum :)

çok sevgili portakallı bitter çikolatalı izleyicilerim ;

normalde blogumu hiç bu kadar boş bırakmazdım hatta bazen günde 3-4 post yapardım.
fakat şuan bazı rahatsızlıklarım için İstanbul'a gelmek zorunda kaldım. yarı tedavi sürecindeyim haftaya tam sürece geçeceğim.

şuan iyiyim kendimi daha iyi hissediyorum.biraz  ağrım ve bu ay vücuduma giren fazla ilaçlar yüzünden minik kırmızı alerjilerimle kaşıntısı var. bunlarda normal sanırım.

ailemi,istanbul tarfiğini çarpık kentleşmeyi  hatta egzoz kokusunu bile özlemişim. eğer bir kere İStanbulun tadını aldıysanız bırakmak imkansızmış bunu anladım.

apar topar geldiğim içinde yanımda fotoğraf makinem yok.bu ara fotoğrafsız postlar yazacağım.

artık kullanmaya kıyamadığım tüm defterleri kullanacağım. yeni bir gelecek ve eskisinden farklı olarak sonuçlarınıda yazıp planlar yapacağım.
beklentisiz derin nefes alarak yaşayacağım.
sanırım sonuncusu mutlu olmakla eş anlamlı olacak.

yarın kuzenimin ilk 29 ekim töreni var şiir okuyacak.tüm aile heyecanla bekliyoruz.kalabalıktan korkmayacağını bilsem dino yu bile götüreceğim :)

sağlıkla kalın :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...