19 Ekim 2011 Çarşamba

yaşıyorum













bu postu yaşadığımı belirtmek için yazıyorum.
sonunda düğünü sağ salim tamamladık.o kadar yoğum geçti ki yorgunluğunu hala hissediyorum. sonrasında ise başımıza gelenler gerçekten de şaşırtıcıdan daha şaşırtıcıydı.

Eylül'ün yeni evimizi ziyaret etmesiyle izmir de çok güzel günler geçirdik. tüm gün boyunca videolar ve fotoğraflar çektik. bir günümüzü anlatan kısa bir video yapıcaz.sanırım bu üçümüze dair muhteşem bir anı olacak.
eylül için yeni fotoğraflar çektik o da boyayacak bir sonraki sergisinde etrafta çılgın heyecanla dolaşacağım.

yukarıdaki fotoğraflar eylül geldiğinde yiyip içtiklerimizin bir kısmı. keşke hep aynı şehirde olsak.onun yanımda olması daha bir farklı hissettirdi daha bir güzeldi her şey.

seni seviyorum güzel gülen kız.

2 yorum:

yaprak dedi ki...

Düğün fotoğraflarında o kadar güzeldin ki dayanamadım ve Eylül'ün albümündeki bütün fotoğraflarını beğendim tek tek :)

banu bilgi dedi ki...

aa çok teşekkür ederim çok mutlu oldumm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...