11 Ekim 2011 Salı

Yoğunlukta Son Hafta

düğün dernek işlerinde bu hafta son haftamız. cuma günü kına cumartesi günü ise düğün var. bu yazımda biraz anlatmıştım. ağırlık yani çeyiz götürmede yağmura rağmen 8-10 araba gidildi. elimizdeki sepetteki çeyizlerle 500 metreye yakın yol yürüdük. çeyiz taşıyanlar ,taşımayanlar,çalgıcılar ve deve vardı. evet bildiğimiz deve.çeyizin bir kısmı deve üzerinde gitti. orada deve yatarmış kalkmazmış deveye rakı içirirlermiş rakı verilmezse kalkmazmış deve. hayvanları bile bir değişik.
çeyiz götürme de o kadar çok yağmur yağdı ki önü açık ayakkabılarımla neredeyse ayaklarımın yarısına kadar sulara girmek durumunda kaldım. en son hatırladığım topuklulara rağmen gözümü karartıp arabaya koştuğum andı. yinede arabaya gidene kadar sudan çıkmış balığa döndüm.

bir tane fotoğraf koyuyorum şimdilik. sanırım düğünden sonra daha rahat şekilde fotoğrafları koyabileceğim.
ayakkabılarımı alacak zamanı ancak bugün bulabildim. ufak tefek eksiklerimi tamamladım.yarın son kuaför işleri ardından akşam dersten sonra yine bodruma gidiyorum. sanırım son 1 aydır her haftasonu bodruma gittim.pamukkaleye iyi para kazandırdık :)

şimdilik bu kadar. eğer vaktim olursa düğün süslemelerini düğünden önce çekip tekrar paylaşacağım. olmazsa hepsini haftaiçi paylaşacağım :)

şimdiden iyi hafta sonları.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...