9 Kasım 2011 Çarşamba

11.11.11

tam da bu tarihte ve bu saatte otobüsüm var izmire gideceğim. farketmeden bu tarihe ve bu saate aldığım bilet beni ürküttü.insanların evlenmek için falan bekledikleri özel bir şeyler olduğuna inanılan bu tarihte şehir değiştirme girişiminde bulunmasaydım diye düşünüyorum.böyle sayısal şeylere pek inancım yoktur ama tırstım diyebilirim. hayatımda bir dönüm noktası olurmuş hayatım artık mükemmel olurmuş loto falan çıkarmış öyle şeyleri kabul ederim elbette. bir de 11. katta otururyorum.umarım hayatımın şans dönüm noktası olur artık her şey düzeliyordur bu da ona işarettir. kendimi pozitif kandırırsam pozitif şeyler olacak diye inanmalıyım.
böyle küçük tesadüflerde güzel şeyler yapmak en iyisi sanrım nolur nolmaz diye :)

bu da bu ara dilime en takılmış şarkı

2 yorum:

cerenim.com dedi ki...

Kesinlikle piyango bileti almalısın :) bol şanslar

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederimm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...