7 Kasım 2011 Pazartesi

bayram gelmiş hemen gitmiş



kurban bayramını pek sevmem hatta hiç sevmem.küçüklüğümden kalma trajedi dolayısıyla kırmızı et tüketemiyorum ya da zorunluluktan tüketiyorum.

benim için bayram kalabalık aile kahvaltısı,ananemin yaptığı haşhaşlı ekmeklerden ibaret.belki bir de karnım ağrıyana kadar çikolata yemek.  daha fazla bir beklentim yok. artık kapı kapı gidilen akraba ziyaretlerinden de hoşlanmıyorum.benim için önemli olan herkes kahvaltı masasında oluyor zaten. fazla akrabanın gereksiz olduğunu düşünenlerdenimdir zaten çok da akrabam yok bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum.
akrabadan daha güzeli bence aile dostlarıdır onlar akrabalardan çok daha iyi olabiliyor.
bugün babama gideceğim.alpitim ve babamla da bir bayram günü geçireceğim.
cuma izmire döneceğim. kafamda netleşmeyen şeyler de var ama daha iyiyim.
beni daha fazla hasta etmemeni umuyorum izmir. en azından bir süre dayanabiliriz.
kafamda binbir düşünce.
bu şarkıyı da kendime yolluyorum :)
iyi bayramlar

1 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ben de sevmem ama yne de kutlu olsun herkesin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...