29 Kasım 2011 Salı

ben bir hayale daldım







ne müthiş şey resim yapabilmek.
ilköğretim ve lise zamanlarımda hep en sevdiğim dersti resim. resim yapmanın olağanüstü bir sakinleştirici etkisi olduğuna inananlardanım.
dün eylül sayesinde öğrendiğim Milt Kobayashi'nin resimleri üsttekiler. bir sürü vardı ama bunlar benim kesinlikle favorilerim oldu.
keşke dedim resim yapabilsem bende. aslında öyle yanlış bir bölümde okuyorum ki.
ya dans etmeliydim ya resim yapmalı ya tamamen fotoğrafa odaklanmalı ya da herkesi hayran bırakacak tatlılar yapmalıydım.
şimdi okulumu bıraksam ve bir resim kursuna başlasam ne kadar zamanda bir şeyler üretmeye başlarım bilmiyorum.
hayal kurmak dünyanın en güzel şeyi.
yarına 2 sınavım var bu yüzden hayal kurmayı bir kenara bırakıp makinedeki çamaşırları asmaya başlayarak kendime gelebilirim.

the arcade & david bowie - wake up


1 yorum:

greta dedi ki...

Çok beğendim resimleri. Ben de yağlı boya yapıyorum ve hocam yüzde yetmiş istek yüzde otuz yetenek diyor, istekliyseniz mutlaka başlayın ne harikalar yarattığınızı göreceksiniz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...