17 Kasım 2011 Perşembe

bu aralar üç nokta

sabah kötü bir bulantıyla kendimi zorlayarak okula gittim.metrodan iner inmez bir kenara oturdum kepekli simidimi yiyip midemin iyileşmesini beklerken sarı bir kedi sokuldu yanıma.
önce simite baktı sevmeyeceğini biliyordum ama yinede bir parça verdim.kokladı suratıma baktı sanki "gerçekten bunu yemek hoşuna gidiyor mu ? " der gibiydi. pek güzel olduğunu söyleyemezdim ama mide asitimi bastırması yeterliydi o an. tekrar yanıma çıktı patilerini cebime soktu,çantamın sapıyla oynadı ama halim yoktu uslu dur dedim. yanıma sıkıca sokuldu kıvrıldı ve uyudu. derse gitmesem onla mı kalsam dedim ama olmazdı gitmem şarttı. iyi uykular dedim kıpırdandı.beklediğimden daha güzel bir ders geçti. artık midemde iyiydi. eve geldim biraz çorba içtim kaynar bir banyo yaptım şimdi tekrar yemek yemek için hasanı bekliyorum. yemekten sonra belki uyurum aslında uyumamalıyım ders çalışmalıyım.pazartesi 3 sınavım var. yoğun günler geliyor. daha iyi olacağıma inanıyorum.sağlıklı olmayı istiyorum sizinde sağlıklı olmanızı isterim.  öperim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...