2 Kasım 2011 Çarşamba

çift katlı otobüs heyecanı

n zaman çift katlı otobüsle taksime geçsem trafik bile olsa büyük keyif alırım.her binişimde sanki ilk binişim gibi heyecanlanıp üst kattaki ön koltuğu kapma çabasına giriyorum.sanki istanbulun sevdiğim yerlerini gezdiren bir tur otobüsü gibi. önde kim oturursa otursun yanı boşsa hemen gider otururum.çift katlı otobüsün asıl zevki üst kat ve en önde oturduğunuz zamandır. köprüden geçerken oralarda bir evde oturduğumu hayal ederim. istanbul'u sevmediğimi söylüyorsam (külliyen yalan ) bunun nedeni yıkık dökük eski bir cumbalı evin bile bana hayal kurmamı sağlamasındandır.
yarım saat sonra evden çıkcağım şimdiden dua etmeye başladım ön koltuk boş olsun diye.fotoğraf makinem olmadığı için çekemeyeceğim ama söz fotoğraf kadar güzel betimlerim.

cem adrian dinlemeyeli uzun zaman oldu ara vermemeliydim buyrun ondan bir sonbahar

1 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aynı ben :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...