1 Kasım 2011 Salı

Git Gel

hem fiziken hem de ruhen git geller yaşıyorum. babamın eviyle kendi evim arasında yeni bir git gel çıkmazındayken dün liseden bir arkadaşımla karşılaştık. ikimizde lisede olmak ne rahattı diye düşündük bir an.şimdi 5-6 yılda bitecek bir üniversite hayatının yarısında dert yanıp ilişkilerimizi konuşup eğlendik ayaküstü. şakalaştık. fotoğraflarında çok mutlu görünüyorlar bende benimkilerde.ama gerçek hayata geçince her şey çok farklı oluyor. içimde büyük kum fırtınaları her gün farklı bir karar alıyorum.kızıyorum hatta öfkeleniyorum ama kendimi üzmemeye çabalıyorum. üzülmek yok artık.şimdi çocukluk aklıyla aldığım kararı sağlamlaştırıp arkasında durmalı ve yıkılmaz hale getirmeliyim.biriyle ya da yalnız hiç farketmez.
yarın eylüle gideceğim.kulaklar çınlatıp küfürler edeceğiz.yeni kararlar alıp belki de uygulamayacağız.
en çok korktuğum mutsuz iki kadın olmamız. ortak b planımız var bir gün ikimizde pes ettiğimizde uygulayacağımız.

insanların sizi üzüp hasta etmelerine izin vermeyin. insanları kendinizden de çok düşünmeyin. asla anlamaz ve değer bilmezler. kendinize yazık edersiniz.
bu geçmişte de böyle oldu şimdi de gelecekte de olacak.

dinleyip gaza gelelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...