27 Kasım 2011 Pazar

Hafta sonu günlüğü

vize haftamın ilk yarısını tamamladıktan sonra Akçay'a gittik.
muhteşem geçti diyemem ama kötü de değildi. ben yağmur çizmelerimle gittim kesin bir macera yaşarız diye. öyle de oldu ben ,hasan ,orhun ince ve sakin bir akarsudan içindeki kaya gibi taşlara basarak karşıya geçtik. benim için baya heyecanlı geçti bu kısımlar.keşke fotoğrafım olsa da o şapşal yüz ifademi görebilseniz :)
sadece orhun fotoğraf çekebildi çünkü benim makinemin içinde kart yokmuş meğer.
baya mangal falan yapıldı ben hariç herkes içti.ben biraz daha midemi dinlendirme taraftarıyım.
bu hafta yine başıma yeni şeyler geldi. aldığım bir dersi almamış gözüktüğüm için seneye tekrar alacağım iyi yanı ise sınavına daha girmemiş olmamdı.
diğer başıma gelen şey ise kullandığım demir ilacı alerji yaptı her yerimde minik kızarıklıklar çıktı uyuz olmuş gibi kaşındım. şimdilik demir ilacına 2-3 günlük ara verdim.
neyse ben akçay gezisine geri döneyim. tek eğlenceli yanı gece yattığımız yerden sabaha kadar efsane muhabbet döndürmemiz oldu :) aa bir de bu sabah kahvaltı yaptığımız yer. dönüş yolunda da baya eğlenceli geçti.yine bu gezinin 3 silahşörleri biz şarkı söyleyerek izmir'e döndük.
değişiklik iyidir özellikle de sağlığınıza kavuşmuşken :)

kapanışı bu hafta tavsiye üzerine dinlediğim Jen Wood ile yapacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...