3 Kasım 2011 Perşembe

Şans Kapıyı Kırınca

Hastalık yüzündne apar topar geldiğim istanbul şans üstüne şans getiriyor baya.
yarın biyopsi sonucumu alıcam midem eskisine göre biraz daha iyi durumda.
okulda korktuğum şey şuan yoluna girmiş gibi gözüküyor.
eylül resmimi yapıyor öyle de güzel yapıyor ki resmen kendimi beğendim.
üstüne bir de başkaları tarafından beğenildim.cumartesi günü modellik yapıcam bir sürü insan aynı anda beni çizecek.hem heyecanlıyım hem çekiniyorum hemde aşırı seviniyorum.azıcık bile olsa kendi paramı kazanıcam.tamamen yeni bir şey deneyeceğim.hayatımda bir ilki gerçekleştirip ilk iş stylingimi yapacağım.
utanmasam iyiki hastalanmışım diyeceğim ama yinede bu hastalık fena şey.
kafamda yepyeni şeyler var karar aşamasında bazıları raflardan iniyor bazıları rafa kalkıyor.  şimdiden iyi hafta sonları dilerim.
tıktık

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...