28 Kasım 2011 Pazartesi

siyah dikişli çorap ve kırmızı ruj




ne muhteşem filmdir Moulin Rouge.
her izlediğimde bir kez daha hayran kalırım tüm kadrosuna.

ben yanlış zamanda doğmuşum şimdi kendime uygun bir meslek düşünemiyorum.
belki de o zamanlarda doğmalıydım. arkası dikişli siyah çoraplar,bilekten bantlı topuklular,korseler,kırmızı ruj...
o zaman kadınlar daha özel,ulaşılmaz ve ilham vericiymiş.

siyah dar kısa bir elbise,siyah arkadan dikişli bir çorap,topuklu ayakkabı ,dalgalı kısa bir saç,kırmızı  ruj...
şuan ki yüzüme sahip olmak isterdim yine ve çok daha kıvrak ve çok daha iyi dans eden bir kadın olmak isterdim o zamanda.
erkeklerin ,sadece bir bakışıyla ilham aldığı o kadınlardan olmak isterdim. uğruna değişebildikleri bir şeylerden vazgeçebildikleri.
aslında ne güçlü kadınlardır onlar. gururlu cilvekarlıklarıyla onlarca erkeğe aynı anda ilham verip kendine hayran bıraktırırlar.
o zamanda öyle bir kadın olsaydım keşke.çok zengin olmayan ama gözde,göklerde hissettirilen.

herkesin bir dönemi vardır. benimki de belki budur.

bu gece moulin rogue gecesi.izleyip rüyamda o pistlerden birinde o kadınlardan biri olup birilerine ilham verme gecesi.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

canımı çektirdin! bayılırım ben bu filme! ve ewan'a aşık, nicole'a hayran olmuştum.

ah pentiye koşup o çoraplardan alalım! :)

banu bilgi dedi ki...

kesinlikle 5-10 tane almak lazım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...