2 Aralık 2011 Cuma

Annie Hall




pek sevdim seni Annie Hall. bazı filmler vardır anlatılmasındansa izlenmesinin daha özel olduğu bana kalırda Annie Hall da bunlardan biri.
ayrıca moda akımını etkileyen ilk 10 film arasında.
bazı ilişkilerde ne onunla yapabilirsin ne de onsuz. aslında garip ve acı veren bir şey.
yaş ilerledikçe aşık olmak değişik bir durum..emin değilim bu ara ilişki evreleriyle çok meşgulüz. 
bazı aşklar vardır sadece fotoğraflar da güzel.belki de tüm aşklar böyledir.
yine de zor şey bir insanı sindirip kanına karıştırmak.


ve şiirsiz bitmemeli bu yazı. Edgar Allan Poe'nun Annie İçin şiirinden bir kısım ;

...

Şefkatle öptü beni o,
-------Okşadı beni safiane,
Ve o zaman düştüm
-------Uyumak için onun göğsüne-
Göğsünün göklerinden
-------Düştüm derinlemesine.


Işık söndüğü vakit
-------O beni sıcacık sardı,
Ve beni kötülükten korumaları için
-------Meleklere yalvardı-
Siper olması için kötülüklere
-------Meleklerin kraliçesine yalvardı.


Ve öyle huzurlu yatıyorum ki ben
-------Yatağımda şimdi,
(Yaşayarak aşkını onun)
-------Ölü sanırsınız siz beni-
Ve öyle memnun dinleniyorum ki ben
-------Yatağımda şimdi,
(Göğsümde aşkıyla onun)
-------Ölü sanırsınız siz beni-
Ürperirsiniz baktığınızda,
-------Ölü sanarak beni.


Ama Annie ile parladığı için
-------Gökyüzündeki tüm
Yıldızlardan daha
-------Parlaktır benim kalbim-
Işığıyla aydınlandığı için
-------Annie'min aşkının-
Aydınlandığı için düşüncesiyle,
-------Annie'min gözlerinin ışığının.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...