10 Aralık 2011 Cumartesi

bu aralar buralarda yine yeniden


hastanede olmak bu resimde olduğundan daha berbat bir duygu.
bir süreliğine ortadan kaybolduysam olasılıklardan biri de hastanede olduğumdur.
bu sefer daha korkutucu bir şekilde hastaneye kaldırılmam dışında her şey yolunda.
her hasta oluşumda sağlıklı olmanın ne kadar önemli ve muhteşem bir şey olduğunu bir kez daha anlıyorum. ve her sağlıklı başladığım günde güneşe bakıp " sağlıklı olmak istiyorum." diyorum.
bu sanırım bu hastalık olaylarım sürecinde kendimi iyi hissetmem için bulduğum bir şey ama işe yaramadığını söyleyemem. en azından psikolojik olarak kendimi iyi hissettiriyor.

çok yakın bir arkadaşımız askere gidiyor. çok garip bir duygu insan tam inanamıyor. sanırım 1 ay sonra yemin töreni olacak. ben ki televizyonda gördüğüm yemin törenlerine bile ağlarken çok sevdiğim birininkinde ne hale geleceğim.
yeni şeyler keşfettim.en yakın zamanda bir sürü  yeni şey yayınlayacağım :)
müziksiz son olmaz.

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

En kısa zamanda sağlığına kavuş ve iyi ol sen.

banu bilgi dedi ki...

çok teşekkür ederim canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...