16 Aralık 2011 Cuma

NYTimes 14 Actor Acting

İzmir'de hava şuan fırtınalı ve yağmurlu ve tabi soğuk.bende okula gitmedim. bugün kaytarayım dedim.
yeni termosuma çay koyup internette dolanıyorum. ve bir arkadaşımın profilinde gördüğüm çok hoş bir çalışmayı sizlerle paylaşacağım .

New York Times Magazine 'nin bir çalışması bu.14 aktörün diyalogsuz ayrı ayrı rol yapmalarından oluşan bir video çalışması. Her video yaklaşık 1-1.5 dakika arası . Benim çok hoşuma giden bir çalışma oldu umarım sizde beğenirsiniz.

Bu çalışmada yer oyuncular ise ; 

Anthony Mackie
Noomie Rapace
Natalie Portman
Tilda Swinton
Lesley Manville
Vincent Cassel
Chole Morretz
Jesse Eisenberg
Javier Bardem
Matt Damon
James Franco
Jennifer Lawrence
Robert Duwall
Michael Douglas

videoları buradan izleyebilirsiniz.

benim favorilerim Natalie Portman,Vincent Cassel ve Javier Bardem oldu.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...