5 Ocak 2012 Perşembe

Addams Ailesi





Addams Ailesi çocukluğumdan beri bayıldığım bir klasiktir. O zamanlarda çizgi filmi vardı onu izlerdim şimdi de dizisini izliyorum. Tavsiye ederim izlemenizi :)

Başrol oyuncusuna öyle hayranım en güzel kadınlar listeme ekledim.Her gün fotoğraflarına bakıyorum.
Eskiden kadınlar daha güzelmiş daha duru.




Başrol oyuncusuna öyle hayranım en güzel kadınlar listeme ekledim.Her gün fotoğraflarına bakıyorum. 
Eskiden kadınlar daha güzelmiş daha duru.
o kadınlardan olmayı çok isterdim..






Bu da iyi geceler şarkısı olsun.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Adams Ailesine bayılıyorum böyle bi absürtlük olamaz di mi harika! :)

Ve iyi geceler şarkımı da çok sevdim :)

Aslısın dedi ki...

ben de bayılırım ve yine izleyesim geldi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...