22 Ocak 2012 Pazar

Harry Potter Maceralarım





3 günde tüm Harry Potter serisini izledim. pişman mıyım asla ama rüyalarımda bile maceralar yaşayıp sihir yapar hale geldim. Bugün de son 3 filmi izledim. Harry Potter izlemek için acele bir şekilde bavul hazırladım.
Çok popüler olduğu için ön yargı yapmıştım ama kesinlikle izlenmesi gereken bir seri.
Şayet izlemediyseniz izlemeniz gerektiği kanısındayım.

Ayrıca bazılarının bayıldığı Robert Pattison 'ın çirkinliğini resmen bir kez daha gördüm.

Seriyi bitirdikten sonra bir insanın bunları nasıl yazabildiğini,nasıl çekebildiğini düşündüm.sonra kendimi bir garip hissettim.

şarkısız son olmaz seriden bir şarkı gelsin buyurun.


1 yorum:

cerenim.com dedi ki...

ben daha hiç izlemedim , okumadımda ama başlamak istiyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...