25 Ocak 2012 Çarşamba

İstanbul günleri


İstanbul günlerim başlamış bulunmakta yine göz açıp kapayıncaya kadar çabuk geçecek eminim.
Aileme ve kedime sonunda kavuştum ama İzmir'i de özlemiyor değilim.İyice alışmışım da haberim yokmuş.Şimdi garipsiyorum alıştıklarımın olmamasını.
Yarın ve cuma günü kar bekleniyormuş İlk kez kar tutmasın diye dua ediyorum.Daha fazla ertelenmemesi gereken yeni hastane işlerimi bir an önce halledip bu defteri de kapamak için can atıyorum.Gitmem gereken yerler,görmen gereken sevdiklerim var.
Bu sefer alışveriş yapmamakta karalıyım.
Farkettim ki yine gereksiz bir sürü eşya getirmişim.
Okullarda doğru bavul yerleştirme ve sadece gerekenleri alabilme kontrolü diye derslerin olmasını ister hale geldim.
Umarım güzel bir tatil güzel bir hafta geçirirsiniz.

çok güzel iç ısıtan bir kış şarkısı armağan ediyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...