5 Ocak 2012 Perşembe

Rötarlı Yeni Yıl


 Bu aralar öyle çok boşladım ki blogumu vicdan azabı çeker hale geldim. 

Önce yeni yıl;

gayet güzel bir yeni yıl akşamı geçirdik. önce gerçek bir çam ağacı süsledik. 
Akşamımız ise Fatih'in gitarı ve muhteşem besteleri ve bizim eşliğimiz sayesinde şarkılarla geçti. Tabi ki her zaman olan durumu koruduk.yine gruptaki tek kız olma ünvanımı kaybetmedim ama artık hepimiz alıştık bu duruma kimse garipsemiyor. Yeni yıla geri sayım için açtığımız bir kanalın saçmalaması yüzünden televizyon ekranına saf saf bakarak girdik. Ama yine de güzeldi. İlerleyen saatlerde havanın iyice fırtınaya dönmesi yüzünden elektrikler sürekli gidip geldi ama biz durmadık eğlendik. 




Ağacı maaile süsledik mutfak kıyafetlerim üzerimde olduğu için fotoğrafı ben çektim.
















Yemekten sorumlu devlet bakanı Günay Teyze ve asistanı benim hindi zaferi fotoğrafımız ve yemek masamız.








yeni yılın ilk fotoğrafı








Sabahında da müthiş bir kahvaltı ile evlere dağıldık.
 Dönüşte arabadaki en uzun geyik " biz paralel evrende sıkıştık kesin"idi.

şarkısız son olmaz :)

1 yorum:

Aslısın dedi ki...

eh o zaman şahane bir yıl olsun. hep böyle güzel anılar biriktirdiğin, gülümseyerek hatırlayacağın bir sürü yıldan biri olsun bu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...