28 Ocak 2012 Cumartesi

Zıtlıklar Yumağı


Öncelikle resmin yazıyla bir alakası yok sadece çok hoşuma gittiği için koyuyorum. Anaokula gittiğim zaman yaptıklarımı hatırlattı.

Nasıl başlasam bilemedim bu yüzden bodoslama yazıya başlamak istedim.
Mesela hocaların yıllarca sorduğu değişmez soruları vardır. N zaamn ben o anlaşılmaz konuyu anlarım anlayana kadar da  çatlarım hoca o konuyu sınavlarda sormaktan vazgeçer.
Ben kar yağsın isterim yağmaz ,yağmasın isterim lapa lapa yağar.
Küçükken düşen kirpiğimle hep alt mı üst mü oynardım hatırladığım kadarıyla hiç tutturmuşluğum yok.
ve bunu gibi bir sürü şey.
Bunu hep yaşıyorum sanırım bazen evrenle zıtlaşıyoruz. Çok söyleniyorum o da bana "al sana" diyor.

Ama bazı zamanlar da var ki bir şeyi hiç istemiyorsam olmuyor. Nankörlükte etmeyeyim. İşta o anlarda içimde tarif edilmez bir zafer ve sevinç hissi yuvarlanıyor.

İstanbul'da karlar erimeye başladı. Şimdi hızlıca sağlıksal işleri halledip arkadaşlarla görüşme zamanı.

Şarkısız son olmaz

1 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

yalnız değilsin :)
-
hemera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...