26 Şubat 2012 Pazar

The Boy in the Striped Pyjamas



Filmi izleyeli çok oldu ama adını hatırlayamıyordum. Filmi İstanbul'a giderken Anadolu'nun film kanalında izlemiştim. Kesinlikle izlenmesi gerektiğini düşündüğüm bir film. Her sahnesi aklıma kazınmış durumda çok iyi hatırlıyorum. Neyse ki adını bulup sizinle paylaşabildim.

Film nazi Almanya'sında geçiyor. Bruno'nun babası görev için Polonya 'ya gönderilir. Taşındıkları  yerin yakınındaki tel örgüler arkasında toplama kampı bulunmaktadır.Bruno tel örgüler arkasındaki bir çocukla arkadaş olur. Annesi Bruno'nun gerçekleri öğrenecebileceğnden endişe duymaktadır.

Bruno'yu izleyenler Hugo filminden hemen tanıyacaklar.Bruno'nun  babası ise Harry Potter serilerinde rol almıştı.

İlgisini çekenler için fragmanını da paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...