4 Şubat 2012 Cumartesi

Kadın ve Spor


Spor müsabakalarıın olduğu günlerde erkek arkadaşlarımız ya da sevgililerimizle ayrı plan yapmak zorunda kalabiliyoruz. Bu günlerde evlerimiz haremlik selamlık şekline bürünebiliyor. 
Neden tribünlere erkekler kadar dahil değiliz ?
Benim düşünceme göre çünkü hiçbir kadın tek başına ya da kız arkadaşlarıyla spor müsabakalarına gidemiyor. Nedeni çoğu zaman tribünlerde,salonlarda v.b. yerlerde , şiddet ve kendimizi huzursuz edebilecek seviyedeki küfürler. Belki tüm kadınlar için konuşmak doğru değil ama ben böyle hissediyorum.
Erkekler spor müsabakalarıyla ilgilenirken biz farklı plan yapmak zorunda mıyız asla.
Bence biz kadınlar da çok güzel dahil olabiliriz.
Evet bir kadın zariftir ,narindir ama sporun her dalından zevk alabilir.
Şiddetin olmadığı her tribün, salon v.b. yerlerde biz de yer alabiliriz.
Tek ihtiyacımız erkekleri bu konuda aydınlatmak ve dahil edilmeyi istemek.

Ben ilkokuldayken kız futbol takımında oynuyordum.Ortaokul yıllarımda voleybol ve atletizmle ilgilendim.Oturduğum sitede erkeklere kızlar futbol maçı yapardık. Aynı süre içinde ayrıca bale yapıyordum.
Taraftar olmak hiçbir kadının zerafetinden hiçbir şey eksiltmiyor.
Evet bir erkeğe oranla çok daha narin ve hassasız ama taraftar olmaya engel değil bu.
Belki asla kız kıza ya da tek başımıza spor müsabakalarına gidecek güveni vermeyecekler bize ama erkek arkadaşlarımızla ya da sevgililerimizle pekala gidebiliriz.
Bu her türlü ilişkide olumlu etkiler yaratır.
Belki hiç hoşlanmayacak olabilirsiniz ama denemeden bilemezsiniz.
Bağırış çağırışın olmadığı , kendimizi güvende hissedebileceğimiz ortamda eminimki zevk alacağımız bir spor dalı olacaktır.

Eğer bu yazıyı okuyan erkekler de varsa her şeyi bizden beklemeyiniz lütfen sizde bizi dahil etmek için çaba gösteriniz.Böylece daha çok zaman geçirebiliriz :)

1 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Daha az hakaret ve küfür edeceğim, söz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...