29 Şubat 2012 Çarşamba

sonsuza dek bizle yaşayacaklar





"Çünkü kadınlar anılarıyla ve kendilerine yaşatılanlar ile yaşarlar."

Kullandığım ajanda da yazıyordu bu söz. Aslında çektiğiniz yöne göre çok farklı anlamlara gelebilecek bir nitelikte. Ben iyi yöne çekiyorum.
Biz kadınlar anılarımız ve bize yaşatılan özel anları unutmadan yaşarız. Yaşadıklarımızı hatırlayarak uzun süre kendimizi mutlu edebiliriz. Bazen anılarımızla çok mutlu olmayı biliriz. Bazı şeylerle yetinmek konusunda özel bir sabrımız olduğunu düşünüyorum. Yaşadıklarımızın bizi hayal kurmaya teşvik ettiğini ve hayallerimizi çeşitlendirdiğini düşünüyorum.İyi anılarımız kadar kötüler de bizle sonsuza dek yaşıyor. Ne kadar sildiğimizi düşünsek de bir anda aklımızı kemiriyor. O anlardan öyle nefret ediyorum ki. Bazı travmalar vardır içimizde kabuklaşan.
Bize yaşatılan ,yaşadığımız iyi şeyler gibi kötü şeyler de bizimle ölene dek yaşıyor.

-son-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...