20 Mart 2012 Salı

Bugün günlerden güneşli



Bugün tesadüfen Watsons'a girdiğimde gördüğüm bir ürün. Şekli , ürünün özel pedi ve ucuzluğu dikkatimi çekti denemek için aldım. Ben turuncusunu aldım. Temiz cilde uyguladığınızda inanılmaz bir etkisi var. Tırtıklı yüz pedi elle ya da fırçayla temizlemeye çalıştığımızdan daha iyi temizliyor. Gözeneklerin derinlemesine temizlenmesinin karşılığı bence bu ürün. Fiyatı 8.90 idi. Ben çok memnun kaldım denemenizi tavsiye ederim. 



Bu akşam bu filmi izledim. Başrolde Robert De Niro, Drew Barrymore ve Kate Beckinsale var.

Konusu ; 
"Frank (Robert De Niro) yakın zamanda eşini kaybetmiş ve çocuklarıyla yalnız kalmış bir aile babasıdır. Bu yalnızlık ve yaptığı yanlışlar içinde çocuklarının aileden bir bir kopmasına seyirci kalmış ve aradan geçen yıllar sonunda tekrardan ailesini toplamak istemektedir. Bu amaçla özellikle kızı (Drew Barrymore) ile aralarında oluşacak duygusal anlar ve şehir şehir dolaşmasına sebep olan maceralı zamanlar, bir babanın çocukları uğruna büyük çabasını anlatmaktadır. "

İzlemenizi tavsiye edeceğim filmlerden biri.

Bunlar dışında bugünüm sıkıcı bir ders , sıcak İzmir günü , Alsancak , kuyrukta sevilen muhteşem doberman, ilk kez boş gelen otobüs, tişört üstüne ince ceketle gezme , kipa'da boş boş gezinme , kaldırımlarda sesli koşuşturmaca şeklinde geçti.
ve sonunda metronun kampüs içindeki durağı açıldı.

Bu aralar sık dinlediğim ve klibini de bıkmadan tekrar tekrar izlediğim şarkı :)




2 yorum:

fff dedi ki...

kate beckinsale napıyo ki?

hemera-nyks dedi ki...

bende deniyim bakalım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...