4 Mart 2012 Pazar






Cumartesi günümüz uzun zamandır geçirmediğimiz kadar güzel ve istediğim gibi geçti.
Fotoğraf ödevim için Kemeraltı'na fotoğraf çekmeye gittik. O sırada etrafa bakmayı da ihmal etmedik tabi. Kendime çok güzel bir kolye beğendim.
Üstteki fotoğraflar Kemeraltı'nın içinde, alttaki han fotoğrafları ise Kızlarağası Hanı 'nda.

Han'ın en meşuru ise türk kahvesi. Çok güzel bir fincanda geliyor. Biz içemedik ama içenler çok memnun gözüküyordu. En yakın zamanda denenecekler listeme ekledim.
Dün hava İzmir'de çok güzeldi. Bizde tadını çıkarmak için Alsancak'a yürümeye karar verdik.
İzmirliler sıcak havada kendilerini sahillere vurmuştu. Yürüyüş sırasında ben küçük bir çocuğun uçurtmasından boş bulunarak korktum, Semih'le karşılaştık, yeni güzel planlar yaptık.Dönüşte feribotla dönme planımız vardı hemde trafikten kurtulacaktık fakat hafta sonu seferleri yokmuş.Gitmişken çok güzel bir kedi sevdik ve resim sergisine gittik.
Arkas Sanat Merkezi İzmir için bir veli nimet. Hem ücretsiz hem de muhteşem bir sergiydi.İlk ve son kez gittiğimiz sergide açılan özel konuk ağırlama odasını da gördük.
Çıkışında ise asıl hedefimiz olan Alavara'ya gittik. Ucuz ve güzel makarna hemde Alsancak'ta  bebeğimsin Alavara :)
Alavara çıkışında o kadar tok olunuyor ki canım tatlı istemesine rağmen hiçbir şey yiyemedim.Onun yerine hazmetme yürüyüşü yaptık. Sonrada oyun oynayarak geçen bir otobüs yolculuğu ile evimize döndük.

Uzun zamandır geçirdiğim en içime sinen, en güzel hafta sonumdu.

Keyifli Pazar Şarkısı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...