8 Nisan 2012 Pazar

Rüzgarlı gün sonu raporu

Yarın vize maratonum başlıyor. Saat 6 ya yaklaşıyor bense hiç ders çalışmadım. Onun yerine sabah bir güzel kahvaltıya gittik. En favori sessiz mekanımızın tıklım tıklım ve gereksiz insanlarla dolu olması can sıkıcıydı. Neyse ki bazıları kahvaltımız bitmeden kalktı. Sabah kahvaltısında o kadar çok yedim ki.Onlar elbet bana geri dönecek. Ama yinede şuanlık umursamıyorum :)
Bugün erken eve dönüp ders çalışmamak için birkaç ayakkabıma taban aldım.
Sonra ayakkabı değişimine gittik.Kendime çok beğendiğim ve ayağımı acıtmayacağına inandığım güzel bir ayakkabı aldım.D&R dan kitap aldık.
Eve gitmeden birkaç yere daha uğrayıp patatesleri parmak patates haline getiren bir alet aldık.
Eve gelince yorgunluktan önce biraz uyumaya çalıştım sonra birkaç saat kendime başka bir uğraş buldum sonrada işte bu blogu yazıyorum.
Artık ders çalışma vakti.
Sonuçları parlak vize haftaları diliyorum.

4 yorum:

Nesrin dedi ki...

pabuçların da pek güzelmiş :)
arada kafa dinlemek iyi olur. vize haftasını çoook iyi bilirim . sana şimdiden başarılar diliyorum.

banu bilgi dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

zeys dedi ki...

ayakkabılarına bayıldımmmmmmmmmmmmmm

bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım. benımkıne de beklerım.Sevgıler...:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...